فرمت فایل: ورد –Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات: 198
چکیده:1
مقدمه:2
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 مقدمه6
2-1 تاریخچه مطالعاتی7
3-1بیان مساله11
4-1 چارچوب نظری تحقیق13
5-1 فرضیه های تحقیق23
6-1 اهداف و ضرورتهای پژوهش24
7-1 حدود مطالعاتی24
1-7-1 قلمرو موضوعی24
2-7-1 قلمرو مکانی25
3-7-1 قلمرو زمانی25
8-1 تعریف واژه ها و اصطلاحات25
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
1-2 مقدمه30
2-2 بخش اول : نقدشوندگی بازار31
1-2-2 عوامل تاثیرگذار بر نقد شوندگی در بازارهای نوظهور33
2-2-2 عوامل تاثیرگذار بر نقدشوندگی35
1-2-2-2 تمرکز مالکیت36
2-2-2-2 میزان سهام شناور آزاد38
3-2-2-2 واسطه های خارجی39
4-2-2-2 دسترسی به بازار40
5-2-2-2 معامله ی اینترنتی42
6-2-2-2 آزادسازی حساب سرمایه44
7-2-2-2 هزینه های معامله45
8-2-2-2 زیرساختهای معاملاتی47
9-2-2-2 محصولات49
10-2-2-2 پذیرش متقابل51
11-2-2-2 مشارکت سرمایه گذاران جزء52
12-2-2-2 اصلاحات در صندوقهای بازنشستگی و توسعه طرحهای سرمایه گذاری جمعی 53
13-2-2-2 تجدید ساختار بورسها54
14-2-2-2 راهبری شرکتی55
15-2-2-2 ارتباطات بین بازارها56
16-2-2-2 کیفیت شرکتهای پذیرفته شده در بورس57
17-2-2-2 موارد دیگر58
3-2 بخش دوم : نقد شوندگی سهام و عوامل مربوط به آن60
1-3-2 عوامل نقد شوندگی سهام61
2-3-2 اجزای اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام62
3-3-2 هزینه های اجرای سفارش:62
4-3-2 هزینه های نگهداری موجودی:63
5-3-2 هزینه های انتخاب نادرست :63
6-3-2 مطالعات انجام شده در خصوص عوامل مؤثر بر اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام63
7-3-2 رابطه ی بین اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام و بازده سهام شرکتها به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام64
1-7-3-2 رابطه ی سیاست تقسیم سود و اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام65
2-7-3-2 رابطه ی ساختار سرمایه و اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام65
3-7-3-2رابطه ی بین حاکمیت شرکتی و اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام66
4-7-3-2 اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام و کیفیت سود69
5-7-3-2 رابطه ی بین دوره ی نگهداری سهام و اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام70
6-7-3-2 تاثیر ناشناخته ماندن هویت معامله گران و یا سفارشات بر اختلاف
قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام71
7-7-3-2 رابطه ی بین اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام و اختلاف
قیمت پیشنهادی خرید و فروش قبلی سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی
سهام73
8-7-3-2 اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام و نقدشوندگی داراییها73
9-7-3-2 اثر قوانین حقوقی و سیاسی بر اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام75
10-7-3-2 تأثیر دستمزد حسابرسی براختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام76
11-7-3-2 اثر عدم تقارن اطلاعاتی بر اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام76
4-2 پیشینه تحقیق78
1-4-2 خارجی78
2-4-2 داخلی80
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
1-3 مقدمه82
2-3 طرح تحقیق84
3-3 روش اجرای تحقیق84
4-3مدل مفهومی تحقیق85
5-3 جامعه و نمونه مطالعاتی85
6-3 روش و ابزار گرد آوری اطلاعات89
7-3 متغییرهای مورد مطالعه در تحقیق و روش اندازه گیری متغیرها89
1-7-3 روش اندازه گیری سیاستهای تقسیم سود ( متغییرمستقل ) :89
2-7-3روشهای اندازه گیری نقد شوندگی : ( متغیرهای وابسته )90
8-3 روش تحلیل داده ها91
9-3 فرایند آزمون فرضیه ها91
10-3 روش آزمون فرضیه ها93
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
1-4 مقدمه97
2-4 شاخص های توصیفی متغیرها98
3-4 تجزیه و تحلیل فرضیه های تحقیق99
4-4 بررسی فرض نرمال بودن متغیرها:100
5- 4 خلاصه تجزیه وتحلیل ها به تفکیک هرفرضیه به شرح ذیل بیان می شود102
1-5-4 تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه اول:102
2-5-4 تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه دوم:105
3-5-4 تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه سوم:108
4-5-4 تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه چهارم:111
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات
1-5 مقدمه117
2-5 ارزیابی و تشریح نتایج آزمون فرضیه ها طبق شرایط متغیرها118
1-2-5 نتایج فرضیه اول118
2-2-5 نتایج فرضیه دوم119
3-2-5 نتایج فرضیه سوم119
3-2-5 نتایج فرضیه چهارم120
3-5 نتیجه گیری کلی تحقیق120
|