یِاهو مارکت

فروشگاه یاهو

یِاهو مارکت

فروشگاه یاهو

379 دانلود تحقیق: بررسی عوامل و معیارهای نقد شوندگی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

379 دانلود تحقیق: بررسی عوامل و معیارهای نقد شوندگی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

فرمت فایل: ورد Word و قابل ویرایش

تعداد صفحات: 198

 

 

چکیده:1

مقدمه:2

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه6

2-1 تاریخچه مطالعاتی7

3-1بیان مساله11

4-1 چارچوب نظری تحقیق13

5-1 فرضیه های تحقیق23

6-1 اهداف و ضرورتهای پژوهش24

7-1 حدود مطالعاتی24

1-7-1 قلمرو موضوعی24

2-7-1 قلمرو مکانی25

3-7-1 قلمرو زمانی25

8-1 تعریف واژه ها و اصطلاحات25

فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق

1-2 مقدمه30

2-2 بخش اول : نقدشوندگی بازار31

1-2-2 عوامل تاثیرگذار بر نقد شوندگی در بازارهای نوظهور33

2-2-2 عوامل تاثیرگذار بر نقدشوندگی35

1-2-2-2 تمرکز مالکیت36

2-2-2-2 میزان سهام شناور آزاد38

3-2-2-2 واسطه های خارجی39

4-2-2-2 دسترسی به بازار40

5-2-2-2 معامله ی اینترنتی42

6-2-2-2 آزادسازی حساب سرمایه44

7-2-2-2 هزینه های معامله45

8-2-2-2 زیرساختهای معاملاتی47

9-2-2-2 محصولات49

10-2-2-2 پذیرش متقابل51

11-2-2-2 مشارکت سرمایه گذاران جزء52

12-2-2-2 اصلاحات در صندوقهای بازنشستگی و توسعه طرحهای سرمایه گذاری جمعی 53

13-2-2-2 تجدید ساختار بورسها54

14-2-2-2 راهبری شرکتی55

15-2-2-2 ارتباطات بین بازارها56

16-2-2-2 کیفیت شرکتهای پذیرفته شده در بورس57

17-2-2-2 موارد دیگر58

3-2 بخش دوم : نقد شوندگی سهام و عوامل مربوط به آن60

1-3-2 عوامل نقد شوندگی سهام61

2-3-2 اجزای اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام62

3-3-2 هزینه های اجرای سفارش:62

4-3-2 هزینه های نگهداری موجودی:63

5-3-2 هزینه های انتخاب نادرست :63

6-3-2 مطالعات انجام شده در خصوص عوامل مؤثر بر اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام63

7-3-2 رابطه ی بین اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام و بازده سهام شرکتها به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام64

1-7-3-2 رابطه ی سیاست تقسیم سود و اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام65

2-7-3-2 رابطه ی ساختار سرمایه و اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام65

3-7-3-2رابطه ی بین حاکمیت شرکتی و اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام66

4-7-3-2 اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام و کیفیت سود69

5-7-3-2 رابطه ی بین دوره ی نگهداری سهام و اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام70

6-7-3-2 تاثیر ناشناخته ماندن هویت معامله گران و یا سفارشات بر اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام71

7-7-3-2 رابطه ی بین اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام و اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش قبلی سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام73

8-7-3-2 اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام و نقدشوندگی داراییها73

9-7-3-2 اثر قوانین حقوقی و سیاسی بر اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام75

10-7-3-2 تأثیر دستمزد حسابرسی براختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام76

11-7-3-2 اثر عدم تقارن اطلاعاتی بر اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام76

4-2 پیشینه تحقیق78

1-4-2 خارجی78

2-4-2 داخلی80

فصل سوم: روش‌ اجرای تحقیق

1-3 مقدمه82

2-3 طرح تحقیق84

3-3 روش اجرای تحقیق84

4-3مدل مفهومی تحقیق85

5-3 جامعه و نمونه مطالعاتی85

6-3 روش و ابزار گرد آوری اطلاعات89

7-3 متغییرهای مورد مطالعه در تحقیق و روش اندازه گیری متغیرها89

1-7-3 روش اندازه گیری سیاستهای تقسیم سود ( متغییرمستقل ) :89

2-7-3روشهای اندازه گیری نقد شوندگی : ( متغیرهای وابسته )90

8-3 روش تحلیل داده ها91

9-3 فرایند آزمون فرضیه ها91

10-3 روش آزمون فرضیه ها93

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها

1-4 مقدمه‏97

2-4 شاخص های توصیفی متغیرها98

3-4 تجزیه و تحلیل فرضیه های تحقیق99

4-4 بررسی فرض نرمال بودن متغیرها:100

5- 4 خلاصه تجزیه وتحلیل ها به تفکیک هرفرضیه به شرح ذیل بیان می شود102

1-5-4 تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه اول:102

2-5-4 تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه دوم:105

3-5-4 تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه سوم:108

4-5-4 تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه چهارم:111

فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات

1-5 مقدمه117

2-5 ارزیابی و تشریح نتایج آزمون فرضیه ها طبق شرایط متغیرها118

1-2-5 نتایج فرضیه اول118

2-2-5 نتایج فرضیه دوم119

3-2-5 نتایج فرضیه سوم119

3-2-5 نتایج فرضیه چهارم120

3-5 نتیجه گیری کلی تحقیق120

 

 



یاهومارکت
بخاطر بسپارید



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.