یِاهو مارکت

فروشگاه یاهو

یِاهو مارکت

فروشگاه یاهو

کامل ترین خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی (کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی)

کامل ترین خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی (کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی)

کامل ترین خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی (کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی)

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی

 

این کتاب توسط میرزا حسن حسینی – فاطمه عیدی تدوین شده است.

خلاصه ارائه شده شامل 65 صفحه از کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی است. خلاصه کتاب توسط تیمی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه تهران تهیه شده است. در خلاصه این کتاب سعی شده است تا ضمن رعایت اصول خلاصه نویسی و ایجاز، مهمترین نکات مطروحه در کتاب گردآوری شوند به گونه ای که بتوان از آن برای انجام پروژه های مدیریتی و کارهای کلاسی استفاده کرد.

متن خلاصه کتاب از لحاظ نگارشی و ویرایشی با دقت و حساسیت زیادی تنظیم شده تا برآورده کننده تمامی نیازهای دانشجویان عزیز باشد.





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.