کامل ترین خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی (کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی)خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی
این کتاب توسط میرزا حسن حسینی – فاطمه عیدی تدوین شده است. خلاصه ارائه شده شامل 65 صفحه از کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی است. خلاصه کتاب توسط تیمی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه تهران تهیه شده است. در خلاصه این کتاب سعی شده است تا ضمن رعایت اصول خلاصه نویسی و ایجاز، مهمترین نکات مطروحه در کتاب گردآوری شوند به گونه ای که بتوان از آن برای انجام پروژه های مدیریتی و کارهای کلاسی استفاده کرد. متن خلاصه کتاب از لحاظ نگارشی و ویرایشی با دقت و حساسیت زیادی تنظیم شده تا برآورده کننده تمامی نیازهای دانشجویان عزیز باشد. |